2017年11月14日 星期二

新派「滷」店 滷店



「我希望香港人食滷水食物嗰陣就會諗起我!」這是滷店店主聶先生對我們說的宏願。位於油麻地上海街的滷店,它的裝潢看得出是有精心設計過,並不像附近「老店」般的零亂感;它所售賣滷水食物亦很整齊的擺放在玻璃櫃內,並附上價錢供客人選購,完全不是一般潮洲滷水店的格局。「我哋喺做廣東滷水,唔喺做傳統潮州滷水,唔會剩喺得個鹹字。」聶先生對我們解釋。

廣東滷水

「什麼是廣東滷水?我哋嘅滷水喺比較清甜,無咁鹹,所以我哋用嘅材料有部份會有別於其他滷水店用開嘅,例如香沙、黃薑等。」聶先生在開業初期聆聽了附近街坊的意見,「上海街已經喺老區喇,比較多老人家,我哋啲滷水都會整得淋身一啲,不過我發覺年輕一輩嘅客人都接受到喎,佢哋都唔太喜歡嚼嘢!」可是,由於老區的關係,人流及消費額亦不如聶先生當初開舖所預期。「附近有好多劏房客住,好難做到熟客生意。」

派滷水食物

滷店售賣的食物全部放在玻璃櫃內任君選擇,一些「大路」的滷水食物如鵝片、鴨舌、墨魚片外,還有一些你意想不到的滷水,包括:鮑魚仔、魷魚鬚、牛腩、五花腩等等,令這老區的滷水店不再「老餅」。此外,滷店的食材絕大部份都是來自外地進口,「多得啲外國人唔識欣賞啲動物的其他部位,起咗塊肉出嚟之後就對佢哋無哂興趣,就喺咁我哋先有呢啲好野食!」聶先生笑著說。

得到認同最開心

「做食店最開心嘅當然喺得到大家認同啦!」聶先生說滷店在這裡開業兩年多,卻從未有給予過任何的宣傳費。「不論喺報章雜誌、電視台都有搵過我哋做訪問,當然喺因為佢哋都覺得我哋嘅食有特色先會嚟介紹。」聶先生還透露曾經有人問他有沒有興趣合作特許加盟店,「呢啲都唔喺我自己想要嘅野,真喺無興趣囉!兩年幾前我雄心壯志咁開呢間舖,我唔想假手于人呀!」

「台灣滷水好好食,點解香港造嘅滷水唔出名?滷水唔一定喺台灣先好嘅!」聶先生感慨地說。可惜的是,滷店很大可能在不久的將來消失於上海街。「依家仲傾緊續租,但喺業主加得太多喇,跟本做唔到落去,唯有去第二個區再搵吓啲平舖啦!」


開業歷史 - 2015
業務 - 滷水
地址 - 佐敦上海街120號地下
電話 - 2251 9383









-----------------------------------
各位喜歡筆為人知的朋友,
請你like & follow我們的Facebook Page
給筆為人知一點支持和鼓勵。😃
-----------------------------------



2 則留言: