2017年5月8日 星期一

魚樂無窮 熱帶魚水族館


眾多訪問中,受訪者能把興趣轉化為自己的生意的確並不太多。今次的受訪者陳良是其中一位「幸運兒」,實行每天「寓工作於娛樂」。

 一切源於沙士

原本是酒樓點心師傅的陳良,在沙士期間因為酒樓倒閉而失業。「沙士果段時間飲食業生意好差,酒樓飲茶嘅人好少。我自己本身都有養魚,呢間舖上一手都係做水族生意。失業期間遇到呢間舖出讓,既然做開嘅酒樓都執左笠,不如試下頂手做一做。」一試,陳良就「試」了十二年。

見證第二街的興衰

「最初經營果陣生意都唔錯,以我所知,當年西環區都有五間水族舖。」 陳老闆笑著說:「依家附近應該得番我一間舖,點解?你望下我個囡就知啦!年青人個個都玩電話,仲邊有人養魚㗎!」陳老闆繼續大吐苦水。「好多人以為地鐵開通後呢區會變得好旺,絕對唔係啦!交通方便之後,街坊反而多左去外區消費。附近舊樓又被財團睇中而提出收購,養魚嘅老街坊都己經搬走哂。」的確,從陳老闆的店舖望去對面的馬路,所有的店舖已經沒有再營業,而樓上的住宅相信亦是十室九空。

老顧客的情

「依家最主要都係靠一班熟客幫襯,有幾個客搬左去北角,甚至馬鞍山都專登番黎搵我,真係好難得!」陳老闆說到這裡,就想起一個令他印象深刻的客人。「第一次幫襯果陣佢講話失業左一段長時間都搵唔到工,就叫我幫佢揀八條金魚。無幾耐佢就番嚟話我知佢有三份工叫佢做,我諗應該喺擺風水陣啦!直到依家佢仲有嚟幫襯……」

「依家主要喺基於興趣而繼續經營,租金又唔平,我老婆依家都要出去打份工先夠使,如果我出去搵份工做,應該都搵到萬七、八蚊,好過依家搵一萬蚊都無。」陳老闆感慨地說。可見,港鐵開通並不一定可以帶旺區內小店的生意,甚至可能因為租金的增長而導致收支平衡的壓力。
 

 
開業歷史 - 2003
業務 - 水族
地址 - 西營盤第二街107號地下
電話 - 2547 2198

沒有留言:

張貼留言