2017年7月16日 星期日

廚具超市 萬記砧板

作為八十後的筆者,每星期投放於廚房的時間是極少的。「無飯」夫妻的興起,導致我們這一輩人已經甚少購買木製砧板。今次我們訪問的萬記砧板,並沒有因為木製砧板市場的萎縮而衰落。相反地,萬記順應著市場的潮流,發展為廚具的「超級市場」,可說是近年成功轉型的表表者。

廚具應有盡有

萬記源由木屐起家,及後生產及售賣木砧板、木製品及月餅模印,老闆歐先生更獲得「砧板大王」的稱號。今天的萬記賣的產品雖然已經變得多樣化,但不少途人仍然給掛在店外的木砧板及月餅模印吸引著,這些木製品都是代表萬記的生招牌。「由於顧客嘅需求已經唔同咗,我哋依家唔只剩係賣木製嘅產品。膠砧板、膠餅模依家都好受歡迎,因為要符合衛生條例。」萬記的負責人阿姨解釋。

為家族生意付出

「呢到我喺大家嘅阿姨,其實我係特約演員,平時喺I Love Cake幫手。」阿姨笑著跟我們說。老字號的萬記在數年前看準DIY蛋糕的熱潮,於是在萬記旁開了這間專賣蛋糕烘焙工具及食材的I Love Cake,並交由老闆的兒子Mike打理。「我哋每一個家庭成員對於呢個家族生意都有付出,就好似I Love Cake咁,就算年輕嘅一代有興趣去學刨砧板,但係當大家見到一門有潛力嘅生意,大家就會一條心去研究整蛋糕。」

認識木屐

說回萬記最出名的木製品,「好多電影都搵我哋幫手做道具,葉子媚喺《玉蒲團》用嘅木桶,仲有宇宙最強葉問師傅著嘅豬肉屐都係我哋做㗎!」萬記一眾員工跟我們說。「我哋嘅木屐有嘅size唔多,9吋至11吋都有,仲有分三種高度。街市豬肉佬會著最高嗰隻,酒樓師傅多數著中間嘅,屋企老人家沖涼著就著最矮嗰款。」木屐冷知識你識幾多?「仲有呀,老人家過年前都會買番一對新嘅木屐喺新年著,貪佢有聲有氣。」

萬記經歷了三代的經營,看著木屐和木砧板由盛轉衰,再重新出發成功地轉型售賣各式各樣古老及新潮的廚具。面對上海街人口老化及老店逐漸消失的景象,萬記的發展為這條傳統的街道帶來了一點「新」氣。


開業歷史 - 1955
業務 - 廚具
地址 - 油麻地上海街340-342號地下
電話 -  2332 2784







-----------------------------------
各位喜歡筆為人知的朋友,
請你like & follow我們的Facebook Page
給筆為人知一點支持和鼓勵。😃
-----------------------------------

沒有留言:

張貼留言