2017年9月6日 星期三

皮氣滿溢 阿里皮藝

一提到深水埗,大家總是會想到黃金電腦商場。其實,深水埗擁有不同喜好人士愛尋寶的地方,其中大南街就是一眾愛「皮」人士集中地。現時的大南應該是全香港賣皮最集中的地方,筆者星期六到訪,仍然可見到有至少四間皮革店正在營業,阿里皮藝正是其中的一間。大門的落地大玻璃加上外牆型格的設計,與周邊無甚裝修的老店形成強烈的對比,這正是吸引年青人眼球的好方法。

大南街的歷史

店主Alvin原在觀塘工廈教授皮革手作班,當時有不少學員向他反映在香港很難可以買到小量的皮革材料,於是決定在深水埗開舖,地下售賣皮料及皮具製品,而樓上則開設工作坊作教班用途。「以前大南街嘅歷史就喺做皮革材料嘅批發,所以我哋就選擇咗喺呢條街開舖。可惜呢一行已經式微,星期六、日成條街都變得好靜。」就是這樣,Alvin乘著近年這股皮革的熱潮,第一批進駐大南街零售各樣皮藝用品給有興趣的人士選購。

皮革模型店

作為新手,Alvin提議大家可以買「模型包」回家一試。「如果無時間上堂學,不訪買呢啲已經包裝好嘅入門DIY套裝,裡面有齊需要嘅材料和說明書,原理就同砌模型一樣咁簡單。」店主的體貼服務,滿足了都市人繁忙,但很想DIY擁有屬於自己個性化包包的願望。

尊重手工文化

在深水埗開店已經一段時間,Alvin認為香港人不太懂得尊重手工文化。「好多香港人都俾啲品牌洗咗腦,認為名牌產品先喺好,唔識得去appreciate有個性化嘅手作產品。」一個手工製的皮革銀包在你的心中值多少錢?「我說$1,500蚊,嗰客嘅回應就喺,點解你要收咁貴,仲貴過出面某某牌子嘅銀包。但係,你有無諗過其實我喺要用10個鐘先整好嗰銀包俾你。」

阿里的角落擺放著七年前Alvin第一次買皮親手造的一個斜孭袋。「不是太完美吧,當年只係用砌模型嘅方法嵌出嚟,唔係用正宗造皮的方法。」七年後的今天,Alvin能夠把個人的興趣變成事業,堅持不懈地追求完美相信是Alvin成功之道。


開業歷史  - 2014
業務 - 皮革
地址 - 深水埗大南街236G/F
電話 - 3791 2217









-----------------------------------
各位喜歡筆為人知的朋友,
請你like & follow我們的Facebook Page
給筆為人知一點支持和鼓勵。😃
-----------------------------------

沒有留言:

張貼留言