2017年4月24日 星期一

將心比心 盛記麵家


在瀝源邨的盛記麵家,是張家第三代的老字號大牌檔。B哥的嫲嫲機緣巧合下,在沙田舊區把當時一間大牌檔接手來做。當時B哥長大的地方沒有電,沒有自來水,盛記在沙田舊區只做白天,冬天的時候還要斬柴燒木來取暖。現在的沙田,已經住了八十多萬人,誰會想到這裡曾經是一個蓋滿了二萬多間蓋滿寮屋的小鎮呢?

根在沙田

B哥從小就十分知足,不敢奢望名譽和地位,對於經營盛記,他便有一套獨特的看法。「呢間唔係只為賺錢嘅店,我哋一直都喺沙田長大,唔會捨得嗰種血肉相連嘅感覺,呢個地方係我嘅根……你話做好啲賺少啲都唔緊要,最重要係服務街坊,大家都開心。」B哥不侈求富貴,只求平安和喜樂,亦希望更多人受惠,把喜樂分享給他們。三年前開始,有幸得到社會的慷慨解囊,去年中秋更得各行各界捐出六千個月餅。B哥說能夠與瀝源邨的街坊同樂,才是一件開心的事。

文藝小館

在屋邨內的盛記,十分有文藝氣色。當有空的時候,B哥都會收集一些街坊送來的懷舊擺設,包括一些二手書、懷舊照片、燈飾等,好好把小店粉飾一番。更有趣的是,白天的盛記麪家,晚上會搖身一變成為一間火鍋店,以便吸引外來的客人。「瀝源邨始終係人口老化,消費力比較弱,希望都吸引下唔同嘅消費群,先至可以令盛記營運到。」B哥說要做好生意,需要兼顧食物質量、待客之道和做事態度。

時代見證

談到多年來難忘的事,B哥帶我們到後園參觀一棵大樹菠蘿。「呢棵樹二十歲喇,當時係我朋友結婚嗰陣種嘅,生命唔係剩係人同動物,植物都有生命,我哋都會保護佢,同埋呢個都係一個時間嘅見證。」B哥慨歎。「時間就係咁飛逝咗,周圍都改變晒,但呢棵樹無變,令我諗起好多當時嘅事,好多以前嘅回憶……」其實守護一棵樹,就像孕育一份事業、一間老店,更何況是三代遺傳下來的產業呢。問到生命中最寶貴的事,B哥說:「我生命中最大嘅財富就係回憶,呢啲回憶俾到我更大嘅動力做好呢一刻嘅自己……」



開業歷史   1956

業務   餐飲
地址    沙田瀝源邨熟食中心
電話  26926611

沒有留言:

張貼留言