2017年4月27日 星期四

有商有量 豐昌辦館



在日常生活中頻頻光顧便利店及超市的你,究竟有多久沒有光顧過辦館呢?其實,這條問題應改為,究竟香港還有多少間辦館可讓你光顧?

年中無休 經營超過40

今次的受訪者曾先生,是豐昌辦館老闆娘呂小姐的兒子。 「媽媽每日朝早五點九開舖,年中無休,每日工作十五個鐘。」1975年開業到現在的豐昌辦館,陪著瀝源邨街坊已經超過四十年。 「以前朝早六點有唔少學生會嚟買樽裝鮮奶做早餐,不過依家已經無賣鮮奶喇,主要有一班地盤工人會喺開工前過嚟買勞工手套同支裝水。」

貨品應有盡有

豐昌辦館可以說是一眾學生哥的零食天堂。辦館門前放滿各式各樣的「平價」一兩蚊零食,散裝的糖果、朱古力、餅乾等均有發售。「賺少啲,但可以方便附近學生哥。」辦館當然不少得酒,中國酒如田七酒、三蛇酒、鹿筋酒等等均在「收藏」之列。白蘭地和威士忌則是一眾豪客之愛。「為順應潮流,我哋連紅酒都有賣喇。」另外,這裡更有散裝米發售。「幾蚊都賣,方便附近住公公婆婆嘛!佢哋好多都係一個人住,食米食得唔多,擺得耐就唔新鮮,超級市場唔會散裝賣俾你。」

街坊生意 「信」字行先

整個訪問過程,令筆者最有深刻印象的就是貼在收銀櫃旁的記帳單,單上寫上一堆用作識別賒數人的別名及數目。「阿公交帶落,個別街坊我哋會賒數俾佢哋。佢哋都係幫襯開嘅老街坊,經濟能力唔係太好。當佢哋買完野之後,我哋都會先記數,月尾或者幾個月後佢哋會再找數。」

「爸媽年紀大,全日長時間睇舖會好辛苦,所以盡可能都會到舖頭幫手。」曾先生本身從事室內設計。「事業同父母健康,的確需要取捨。阿爸阿媽健康差,就算做室內設計賺幾多錢都無用,倒不如多啲到舖頭幫手令佢哋開心啲而佢哋又冇咁辛苦咪仲好啦!」



 

開業歷史 1975
業務 辦館
地址 沙田瀝源邨華豐樓平台
電話 2691 6678

 

沒有留言:

張貼留言