2017年8月14日 星期一

念舊 南發皮具鞋業

筆者記得每年暑假其中一件最期待的事,就是到鞋店買一雙新的皮鞋及運動鞋以迎接新的學年。想當年,Yasaki運動鞋風靡一時,穿上一對Yasaki等於跟潮人劃上等號。因此,Yasaki運動鞋總是佔據舊式鞋店最當眼的角落。現在,舊式鞋店已經買少見少,取而代之的是一眾連鎖店及百貨公司的專櫃。

60年歷史的舊式鞋店

南發皮具鞋業屹立於沙田區接近60年,據店主黃太稱,舊店位於沙田正街,由其老爺創立。「南發絕對喺沙田區嘅老店之一,好多客人都話細細個曾經喺南發買過鞋,發現原來依家間舖仲喺度。」

見證父母對兒女的「愛」

南發舖內的裝潢跟一般的舊式鞋店相若,兩旁裝上一大塊玻璃,鞋子一雙一雙整齊地由門外一直伸展到店內。「以前喺舊式鞋店經常都會發生嘅事,就係學生哥要父母買鞋,整個過程由拒絕到妥協,每日都會不斷重覆發生。九零年代嗰陣,買Dr. Martens鞋嘅細路幾乎每一個要父母喺我哋舖嘅門口大戰一場先可以成功買到。六、七百蚊一對以當時嚟講算喺幾貴。」鞋店東主告訴你,天下間哪有不愛自己兒女的父母呢?

念舊的客人

被問到難忘的事,老闆娘就道出數年前發生的這件事。「有一個四、五歲嘅男士入到嚟話要兩對鞋,佢嘅衣著好特別,條褲短到好似孖煙囪咁。佢好簡單試一試就話無問題,叫我俾個袋佢入住兩對鞋,同其他客好唔同,新鞋當然要試清楚啱唔啱著啦!佢俾咗錢之後,先同我講話原來佢細細個住喺沙田,之後移民咗去外國好多年,今次係特登番嚟香港想搵番以前有嘅舖。佢問咗好多街坊,知道南發仲有做緊。佢最開心就喺攞到印有南發呢個袋,等佢可以拎番去俾親戚睇到。

對於經營老店的老闆,最感激的就是遇到念舊情的長情客人。


開業歷史 1959
業務 鞋履
地址 沙田瀝源邨褔海樓2S12號舖
電話  2697 1321









-----------------------------------
各位喜歡筆為人知的朋友,
請你like & follow我們的Facebook Page
給筆為人知一點支持和鼓勵。😃
-----------------------------------

沒有留言:

張貼留言