2017年8月6日 星期日

為情接手 大任行文具

筆者初踏進石硤尾南山邨商場,沒有領展商場熱鬧但冷漠的感覺,反而濃濃的街坊情滿載於老店的每一角落。雖則商場的店舖大多已經閒置下來,沒有再開店營業,但還在經營的店舖全部都有一定的輩份,幫襯的街坊們總會跟東主閒話兩句家常。今次訪問的大任行,隨著南山邨的落成而緊隨開業,舊店主兩年前因為移民已選擇結束這間快將四十年的南山文具店。黃小姐和家人不忍心這間陪著自己成長的老店就此結束,於是立定決心頂下來做,延續這份文具老店情。

親情滿溢

「最主要喺因為唔捨得,我哋一家人都係喺附近長大,有好多珍貴嘅回憶!」 店主黃小姐告訴我們接手大任行的原因。「初初接手,其實無話有咩目標,只係希望有啲野做吓,唔好剩係坐係屋企等接仔女放學。做落之後,最意外嘅驚喜係同屋企人關係更加好啲,我結咗婚之後唔再喺呢區住,依家就可以日日都過嚟見屋企人。」

賣文具 更賣服務

「之前嘅老闆娘都同我哋講過,開呢間舖唔好諗住賺大錢,因為個區已經老化,少咗好多小朋友。」黃小姐清楚知道小店在老區的問題,文具入貨價不能跟外面的連鎖店比較,因此難以用一個更便宜的價錢賣出去。「我哋賣服務囉!」黃小姐笑說。「我哋都試緊轉型,你見到出面擺咗好多唔同嘅摺紙,有利是封、新年全盒、盆栽等等,希望可以利用呢啲手工勞作慢慢咁帶出親子活動嘅概念出嚟。」

學懂節儉

不說不知,原來黃小姐說每天開店都能見到家人的原因是因為黃爸爸和三弟各自都在南山邨商場開店,一家人在此商場佔了三個舖位。黃爸爸的黃明記是南山邨商場的開國功臣,為街坊修理水電、配匙和修遮;三弟則在另一舖位負責維修電腦。「爸爸喺我哋細嗰果陣已經教我哋要節儉,唔好浪費,屋企有咩野壞咗都會先試下修理先。」正因如此,黃小姐經常充當附近學校學生的家長,教導他們要想清楚才決定買哪樣文具。

「我哋呢到可以單買一個乒乓波、羽毛球,甚至是一個信封亦都得。」就是小店,才有這種人性化的靈活體貼服務。


開業歷史 - 1970年代
業務 - 文儀
地址 - 石硤尾南山邨南樂樓202
電話 - 2777 5037









-----------------------------------
各位喜歡筆為人知的朋友,
請你like & follow我們的Facebook Page
給筆為人知一點支持和鼓勵。😃
-----------------------------------

沒有留言:

張貼留言